Opinie o Nas
Close

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LUMENPRO

 

Sklep internetowy „LumenPro”, działający pod adresem www.lumenpro.pl, prowadzony jest przez Inergia Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie ul. Budowlana 9 20-469 Lublin, wpisaną przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000253092, NIP 946-24-86-349, REGON 060111365.

 

§1 Informacje ogólne

 

  1. Przedmiotem sprzedaży w sklepie internetowym "LumenPro" są produkty oferowane na stronie www.lumenpro.pl.

  2. Prezentowane ceny są cenami brutto. Na karcie produktu widoczna jest zarówno cena netto jak i brutto.

  3. Podane ceny na stronie internetowej obowiązują tylko i wyłącznie podczas sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej www.lumenpro.pl.

  4. Wszystkie prezentowane towary są fabrycznie nowe , jeśli jest inaczej jest to napisane na stronie produktu.

  5. Towar z ekspozycji jest fabrycznie nowy, lecz nie posiada oryginalnego opakowania.

  6. Ceny nie obejmują źródeł światła (żarówek itp.), kosztów montażu oraz transportu. Jeżeli cena zawiera źródła światła taka informacja widnieje w opisie przedmiotu.

  7. Produkty wystawione w Sklepie zawierające cenę 0.00 zł, są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

  8. Podmiotem realizującym sprzedaż jest Inergia Sp. z o.o., ul. Budowlana 9, Lublin, NIP 946-24-86-349.

  9. Klient sklepu internetowego (odwiedzający witrynę) składa zamówienie, które rozumiane jest jako oferta zawarcia umowy kupna (art. 66 Kodeksu Cywilnego) - na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.

  10. Do sprzedaży w ramach okresowych PROMOCJI oraz WYPRZEDAŻY organizowanych przez sklep internetowy "LumenPro" przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się towarów objętych promocją lub wyprzedażą.

 

§2 Zamówienia

 

  1. Zamówienia on-line przyjmowane są przez nasz sklep 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Odbieramy telefony i odpisujemy na e-maile od poniedziałku do piątku między 8 a 16.

  2. Zamówienie przekazywane jest do realizacji tylko po potwierdzeniu zamówienia oraz podaniu wszystkich niezbędnych danych. „Umieszczenie“ danego produktu w "koszyku" nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

  3. Zamówienia można składać telefonicznie oraz e-mailowo. Konieczne jest podanie niezbędnych danych do prawidłowej realizacji zamówienia, na które składają się: imię, nazwisko, dokładny adres, telefon, adres e-mail. Transakcja jest wiążąca z chwilą potwierdzenia przez Sklep założenia zamówienia.

  4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo, w całości po skompletowaniu całego zamówienia lub anulowane. Jeśli paczka ma zostać podzielona, sklep zastrzega sobie doliczonie dodatkowej opłaty wg cennika za wysyłkę drugiej cześci zamówienia.

  5. Informacje o brakach, bądź o wydłużonym czasie realizacji zamówienia, będą przekazywane klientowi niezwłocznie.

  6. Okres realizacji zamówienia wskazany jest pod każdym produktem i liczony jest w pełnych dniach roboczych (pomijając soboty, niedziele i święta) od chwili potwierdzenia zamówienia oraz podania wszystkich niezbędnych danych do jego realizacji. Jeśli na stronie nie ma informacji o czasie realizacji na dany przedmiot, zamówienie będzie zrealizowane w okresie do 21 dni od chwili potwierdzenia zamówienia oraz podania wszystkich niezbędnych danych do jego realizacji.

  7. W przypadku zamówienia z wybraną formą płatności e-przelewem ( w tym karta kredytowa i raty) lub przelew bankowy, okres realizacji zamówienia liczy się od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie.

  8. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki.

  9. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep może anulować złożone przez Klienta zamówienie.

 

§3 Płatności

 

  1. W sklepie LumenPro udostępnione są następujące sposoby płatności:

  • Gotówka – przy odbiorze osobistym zamówionych towarów w siedzibie firmy;

  • Za pobraniem – w tym przypadku należy zapłacić za zamówienie w momencie odbioru paczki od kuriera przy czym ta forma płatności za pobraniem jest dostępna dla zamówień do wartości 6000,00 PLN brutto;

  • E-przelew– jest to bardzo szybki, bezpieczny i bezprowizyjny dla Klienta sposób płatności, autoryzacja odbywa się w czasie składania zamówienia, a zapłata wpływa na nasze konto w kilkunastu minut w przypadku prawidłowo przeprowadzonej płatności.

  • Przelew bankowy – zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie bankowym, w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia,

  • Karta kredytowa - zamówienie zostanie zrealizowane analogicznie jak w przypadku przelewu e-przelewu, poprzez platformę Dotpay

  1. Rozliczenia transakcji kartą kredytową , e-przelew oraz rat przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

 

§4 Dostawa towarów

 

Towary zamówione w sklepie internetowym LumenPro.pl dostarczane są przez firmy kurierskie.

Aktualny (stan na 1.06.2016 roku) cennik kosztów transportu przedstawia poniższa tabela:

 

Sposób dostawy

Całkowity koszt dostawy na terenie RP
(zawiera VAT)

Czas dostawy*

Darmowa przesyłka

na terenie RP ***

Przesyłka kurierska
(przedpłata)

 

15,00 zł

24 h

Zamówienie powyżej 200 zł

Przesyłka kurierska
(płatność przy odbiorze**)

 

15,00 zł

24 h

Zamówienie powyżej 200 zł

 

      *    Podany w tabeli czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi. Czas dostępności towarów jest widoczny przy każdym produkcie w momencie             zamówienia.


      **   Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 6000,00 PLN brutto.

 

      ***  Damowa przesyłka nie obowiązuje przy zamówieniach powyżej 30kg , gdy gabaryt przesyłki jest niestandardowy lub przesyłka musi być wysłana na palecie.                          Darmowa wysyłka jest realizowana tylko na terenie Polski. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki.

          Cennik międzynarodowy dostępny w zakładce "dostawa"

 

  1. Informacje dotyczące ustalenia kosztów przesyłki niestandardowej udzielane są za pośrednictwem poczty elektronicznej i pod numerem telefonu wskazanych w § 4 pkt 9 niniejszego regulaminu.

  2. Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży, jako pozycja 'Usługa transportowa".

  3. Przy każdym towarze dostępnym w naszym sklepie, obok ceny widnieje informacja o jego aktualnej dostępności (towar dostępny - ilość dni realizacji zamówienia np. 2-14 dni, "towar na zamówienie").

  4. Na czas dostarczenia zamówionego towaru do Klienta składa się:

  • W przypadku towarów dostępnych na zamówienie – czas oczekiwania na realizację zamówienia u producenta – o czasie tym Klient zostanie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego LumenPro,

  • Czas realizacji zamówienia – kompletowanie przesyłki, oczekiwanie na zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki.

  • Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.

 

  1. W chwili wysłania paczki z naszego magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki od firmy kurierskiej.

  2. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego, pracownik sklepu internetowego LumenPro skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie firmy Inergia Sp. z o.o. Salon Oświetlenia Budowlana 9 20-469 Lublin.

  3. Sklep przekaże Klientowi pisemne potwierdzenie zawaracia umowy najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionego towaru. Potwierdzenie obejmować bedzie informacje, o których mowa w art. 12. ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  4. Po dokonaniu odbioru przesyłki zaleca się, aby Klient w obecności Kuriera otworzył paczkę i sprawdził czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru spisanie protokołu w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również w takiej sytuacji niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.

WAŻNE - sprawdzenia stanu przesyłki i ewentualnego określenia charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania należy dokonać w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń wymagane jest sporządzenie stosownego protokołu szkody. Protokół szkody spisany w momencie dostawy przez pracownika firmy kurierskiej będzie podstawą do rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji dotyczącej jakości przesyłki i ewentualnego uszkodzenia towaru w trakcie dostawy.

  1. W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem sklepu internetowego LumenPro w celu ustalenia sposobu naprawy, względnie wymiany na taki sam towar pozbawiony wad lub inny. Kontakt możliwy jest całą dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem internetowego formularza dostępnego na stronie internetowej adresem: http://www.lumenpro.pl/content/11-reklamacje-zwroty, lub na adres e-mail:reklamacje@lumenpro.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr: 728-831-127.  

  2. W przypadku sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy (faktura VAT), niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Klienta z chwilą powierzenia przez Sprzedawcę Towaru przewoźnikowi.

 

 

§5 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, powiadomia Sprzedawcę o odstapieniu od umowy zawartej na odległość zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może skorzystać z formularza odstąpienia 

    i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: LumenPro INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9 lub na adres e-mailowy zwroty@lumenpro.pl oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie formularza odstapienia od umowy przed jego upływem na adres e-mailowy zwroty@lumenpro.pl.

  3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy towary są zwracane w stanie niezmienionymKonsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotemlub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • gdy przedmiotem sprzedaży przez Sklep był towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • gdy przedmiotem sprzedaży przez sklep były towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • W przypadku, gdy Klient nie jest konsumentem (w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego), uprawnienie do odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, nie przysługuje. Klient nie będący konsumentem kupując towar na działalność zawodową lub gospodarczą nie może dokonać zwrotu zakupionych towarów.

 

  1.  W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar wraz z OŚWIADCZENIEM o ODSTĄPIENIU od UMOWY prosimy odesłać na adres:

           Dział Reklamacji INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9.

           Wzór oświadczenia jest dostępny na stronie www.lumenpro.pl w zakładce – REKLAMACJE/ZWROTY.

      9.  Wzór oświadczenia jest przesyłany konsumentowi z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Wzór ten jest też dostępny na stronie www.lumenpro.pl w zakładce                        REKLAMACJE/ZWROTY

     10.  W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi konsument i nie podlega on zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych                   przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

     11. Przed odesłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem sklepu internetowego LumenPro.

 

§ 6 Rękojmia za wady (reklamacja)

 

  1. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ustawowym terminie.

  2. W każdym przypadku prosimy o uprzedni kontakt z obsługą sklepu poprzez wysłanie do nas wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on dostępny na stronie www.lumenpro.pl w zakładce REKLAMACJE/ZWROTY. Formularz może zostać wysłany na adres mailowy reklamacje@lumenpro.pl bądź pocztą tradycyjną na adres: Dział Reklamacji - INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9

  3. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Państwem i poinformujemy Państwa o dalszych czynnościach związanych z rozpatrzeniem Państwa reklamacji. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania żądania reklamacyjnego ustosunkuje się merytorycznie do jego treści (uzna lub odmówi uznania reklamacji).

  4. W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu w celu rozpatrzenia reklamacji zostanie on odebrany od Klienta na koszt sklepu lumenpro.pl przez firmę kurierską zamówioną przez Sklep.

  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to nie możliwe, sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu wraz z wszelkimi kosztami transportu lub możliwe będzie ustalenie ewentualnego rabatu. Sklep może również zaoferować za zgodą Klienta inne dostępne w sklepie produkty.

  6. Postanowienia niniejszego paragrafu w żadnym zakresie nie ograniczają uprawnień konsumentów wynikajacych z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilnego.

 

 

§ 7 Gwarancja jakości

  1. Sklep internetowy (Sprzedawca) nie udziela własnej gwarancji jakości na oferowane towary.

  2. Towary dostępne w Sklepie internetowym mogą być objęte gwarancją producenta (nie sprzedawcy) jeżeli wynika to z informacji pochodzących od producenta. Co do zasady, przedmiotowe informacje umieszczone są w formie karty gwarancyjnej załączonej do towaru.

  3. Zakres, podstawy, okres trwania oraz inne warunki wykonania uprawnień gwarancyjnych względem producenta powinny być określone w informacjach od producenta, o których mowa w ust. 2 (w szczególności w treści karty gwarancyjnej).

  4. Gwarancja producenta, o której mowa w niniejszym paragrafie, nie obejmuje źródeł światła dostarczonych przez producenta w oprawie towaru chyba, że co innego wynika z informacji od producenta.

  5. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta wraz z dowodem zakupu (faktura, paragon). W celu skorzystania z gwarancji jakości prosimy o jego zachowanie.

  6. Prosimy nie odsyłać reklamowanych towarów do naszego sklepu przed otrzymaniem informacji z naszego Działu Reklamacji.

  7. Towary odesłane przez Klienta do Sklepu bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z obsługą Sklepu, bez uprzedniego zgłoszenia pisemnej reklamacji, wysłane z opcją „za pobraniem” mogą zostać nie przyjęte przez obsługę Sklepu LumenPro.

  8. Procedura wytapiania i proces obróbki ręcznej opraw oświetleniowych oraz kloszy niesie za sobą pewne braki, przebarwienia, zniekształcenia oraz zmiany wytrzymałości szkła. Każdy klosz jest efektem własnoręcznej pracy mistrza. Drobne defekty oraz sporadyczne występujące na szkle pęcherzyki powietrza potwierdzają ręcznie wykonanie opraw oświetleniowych i nie są podstawą reklamacji.

  9. W każdym przypadku zwiazanych z dochodzeniem praw z Gwarancji Jakości prosimy o kontakt z obsługą sklepu poprzez wysłanie do nas wypełnionego formularza reklamacyjnego. Jest on dostępny na stronie http://www.lumenpro.pl/content/11-reklamacje-zwroty. Formularz może zostać wysłany na adres mailowy reklamacje@lumenpro.pl bądź pocztą tradycyjną na adres: Dział Reklamacji - INERGIA Sp. z o.o., 20-469 Lublin, ul. Budowlana 9.

 § 8 Zwrot należności Klientom

 

  1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, oraz § 5 ust. 3 niniejszego Regulaminu, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.

  2. Jeżeli Klient dokonał płatności e-przelewem zwrot należności następuje na wskazany na piśmie numer rachuneku bankowego.

  3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto podane w dyspozycji pisemnej Klienta przesłanej do Sklepu drogą mailową bądź pocztą tradycyjną. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.

  4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

§ 9 Ochrona danych osobowych

 

  1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu, są przetwarzane przez Inergia Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Budowlana 9

  2. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu

       •   realizacji umowy,

       •   wysłania zamówienia,

  1.  Klient dokonujący zakupu w sklepie LumenPro wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail oraz na przetwarzanie przez Inergia Sp.z.o.o. danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie internetowym LumenPro.pl oraz potwierdzenia objęcia transakcji "Programem Ochrony Kupujących" (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

  2. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

  3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

  4. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

  5. Każdy Klient po zarejestrowaniu się ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez formularz w „Profilu użytkownika”. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.),

  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.),

  • Rozporządzenie z dnia 29.04.2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).

 

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  3. Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 31.01.2015roku do odwołania.

  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.




Close